2011. szeptember 21., szerda

Adéu, Hongria!

Először tavaly nyáron jártam Barcelonában. A tengerpart, a látnivalók, az ételek és italok, a pezsgő hangulat egyből lenyűgözött. Már akkor tudtam, hogy egyszer szeretnék ide visszatérni. Ami aztán hamarabb valóra vált, mint gondoltam volna, rátaláltam ugyanis a Barcelona Graduate School of Economics-ra. Az egyetem neve is nagyon fancy, a szak, ahová jelentkeztem, nem kevésbe: Macroeconomic Policy and Financial Markets. Ezt a képzést mintha nekem találták volna ki, a közgazdaságtannak arra a részére fókuszál, ami engem érdekel, és amit a munkám során is használok.

Ezután már gyorsan mentek a dolgok: angol tanulás, TOEFL, ajánlólevek, CV, statement of purpose… És hirtelen április lett, én pedig kaptam egy emailt, hogy felvettek! :)

Szeptember 5-én reggel indultam neki a nagy útnak. Hogy milyen érzéssel? Azt hiszem, leginkább álmos voltam. Nem elég, hogy a repülő reggel 6-kor indult, két nappal korábban fergeteges búcsúbulin vehettem részt, amit aztán nem sikerült teljesen kipihenni a hétvégén :) Nagyon köszi mindenkinek, hogy eljöttetek, remélem Ti is jól éreztétek magatokat. Így utólag és jó messziről már bevallhatom, hogy a szendvicseket nem én, hanem Gyöngyi és Dee csinálták, valószínűleg így mindenki jobban járt :) Íme néhány kép az estéről, a többit megtaláljátok itt:

  Nyugi srácok, nem felejtem el a macit, ti csak tartsátok a forintot

A bögrét minden órára viszem magammal, így egyrészt mindig hozzájutok a szükséges koffeinhez, másrészt hátha ti is felszedtek valamit a Slutsky-mátrixról


 Nem akarom megszámolni, hányféle innivaló bukkant fel az este folyamán


One more drink, Lacikám?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése