2012. július 13., péntek

Adeu Barcelona, Adeu Catalunya!

A Barcelonában töltött 10 hónap alatt egy pillanatig sem unatkoztam:
  • elkészítettem több tucat házi feladatot
  • írtam több ezer sor Matlab-kódot
  • közlekedtem vonattal, autóval, repülővel, busszal, metróval és biciklivel
  • ettem annyiféle tapast, hogy meg sem bírom számolni
  • ittam sört, bort, cavát, pálinkát, kirsch-tt, fernet-t, mojitót és mindenféle chupitót
  • mások mellett láttam élőben Manu Chaot, Iggy Popot, a Gogol Bordellot, Goran Bregovicot, és a Che Sudakát
  • mások mellett láttam élőben Messit, Guardiola-t, Iniesta-t, Drogba-t és Cristiano Ronaldo-t
  • futottam sok-sok kilométert a tengerparton, a városban, Sarriában és a Tibidabo oldalán
  • sok sok órát töltöttem a Xampaneriában, a Quimet i Quimet-ben, a Rabipelaoban, a Bacoában, az Espitben, és persze a Placa Cívica varázslatos éttermében
  • a Hostel Balázsban vendégül láttam Anyát, Apát, Mártit, Petit, Emesét, Imit, Jucust, Dénest, Gyöngyit, Kobát, Andrist, Zsuzskát, Romaint, Julit, Bandit, Vikit, Győzőt, Ágit, Bálintot, Bogit, Böbit és Pistit
  • és ami a legfontosabb, megismertem egy csomó nagyszerű embert

The proof of not being bored

Con el Bicing en mi corazón - inspired by the streets of Barcelona


I spent 10 months in Barcelona and was not bored for even one second:
  • handed in dozens of problem sets
  • wrote couple of thousands lines of  Matlab code
  • travelled by train, car, bus, plane, metro and bike
  • ate so many different kinds of tapas that i can't even count them
  • drank cerveza, vino, cava, pálinka, kirsch, fernet, mojito and a bunch of chupitos
  • among others I saw live Manu Chao, Iggy Pop, Gogol Bordello, Goran Bregovic and Che Sudaka
  • among others I saw live Messi, Guardiola, Iniesta, Drogba and Cristiano Ronaldo
  • ran a lot of kilometers on the beach, in the city, in Sarria and on Tibidabo
  • spent many hours in the Xampaneria, Quimet i Quimet, Rabipelao, Bacoa, Espit, and in the wonderful restaurant at Placa Cívica
  • Hostel Balazs provided accomodation for Mum, Dad, Márti, Peti, Emese, Imi, Jucus, Dénes, Gyöngyi, Koba, Andris, Zsuzska, Romain, Juli, Bandi, Viki, Győző, Ági, Bálint, Bogi, Böbi and Pisti
  • and the most important, I met a lot of awesome people

1 megjegyzés:

  1. mennyi minden! az biztos, hogy nem töltötted haszontalanul az idődet :) biztos nehéz viszlátot inteni, de milyen jó, hogy mindezt át tudtad élni, meg tudtad tapasztalni :D

    VálaszTörlés